('Alt' 'S')    
Prisijungimas
Prisijungimo vardas: 
Slaptažodis: 

Lankytojų statistika
Skaičiuojama nuo: 2006-08-22
Iš viso apsilankė: 1549278
Šiandien apsilankė: 344
Dabar naršo: 4

Vaizdinė ir kita lavinamoji medžiaga

 

 

 

„Bendraukime paveikslėliais“. Margarita Jurevičienė, Toma Jokubaitienė. Presvika, 2016.

Komunikacinis paveikslėlių rinkinys, suteikiantis galimybę vaikams ir kitiems asmenims, turintiems kalbos ir komunikavimo sunkumų, sėkmingai dalyvauti socialiniame gyvenime, prisitaikyti prie skirtingų socialinių sąlygų ir reikalavimų (šeimoje, ugdymo įstaigoje, kitoje socialinėje aplinkoje), efektyviai ir konstruktyviai spręsti iškilusius sunkumus. Šiuo rinkiniu gali naudotis įvairios visuomenės grupės: ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikai, specialiųjų ugdymosi poreikių turintys ugdytiniai, tėvai, specialieji pedagogai, logopedai, socialiniai pedagogai. Rinkinį sudaro:

1. Namų aplinkos suskaidymo į veiklos zonas paveikslėliai.
2. Individualios dienotvarkės, dienos veiklos plakatai.
3. Elgesio taisyklių ir rekomenduojamos veiklos paveikslėlių plakatai.
4. Paveikslėlių vėduoklės, padedančios išreikšti jausmus, būsenas, pageidavimus.
5. Raktų pakabukai su dažniausiai vartojamų sąvokų ir įspėjamaisiais paveikslėliais.
6. Veiklos nuoseklumą vaizduojančių paveikslėlių kortelės.
7. Piramidės formos priemonė, leidžianti sėkmingai keistis informacija.
8. Motyvaciją skatinančių paveikslėlių plakatas.
9. Segtuvas "Namai".
10 Segtuvas "Ugdymo įstaiga". 

 


 

„Žaisk ir keliauk“. Mokykis tarti ir skirti garsus S, Z, Š, Ž žodžiuose. Raimonda Kirvėlienė, Galina Danilienė.  UAB Gudragalvis", 2016.

Žaidimas, padedantis įtvirtinti garsų  S,Z,Š,Ž  tarimą žodžiuose, mokyti nustatyti jų vietą žodyje, formuojantis žodžio garsų analizės ir sintezės pradmenis. Lavina regimąjį suvokimą, padeda suvokti garso ir raidės santykį. Žaidimu gali naudotis logopedai, specialieji pedagogai, priešmokyklinio ugdymo specialistai, tėvai.

Žaidimą sudaro 4 žaidimo lentos, 4 juostelės žodžio dalims žymėti, 112 kortelių su paveikslėliais ir žodžiais, 4 spalvoti bokšteliai, 1 taškų kauliukas 

 

Skaičių žaidimas“. Gamintojas: „Sumeilevaikams“, 2016.

 Žaidimą sudaro porinės kortelės su skaičiais nuo 1 iki 20 ir paveikslėliais. Paveikslėlių kortelėse yra nupieštas toks skaičius objektų, kokį skaičių žymi ta kortelė. Skaičių kortelės ir paveikslėlių kortelės rėmelis bei fonas yra tos pačios spalvos. Tai palengvins vaikams atrinkti porines korteles, įsidėmėti žymimo skaičiaus vaizdą. Paveikslėlių objektai piešti, tačiau lengvai atpažįstami, aiškūs. Skaičių šriftas geras, spalvos parinktos taip, kad gerai išsiskiria iš fono. Žaidimas turi lydintį aprašą su pasiūlymais, kaip organizuoti žaidimus. Žaidimai ne tik leidžia susipažinti ir išmoti ar pakartoti skaičius, bet ir lavina regimąjį suvokimą, atmintį, plečia žodyną,o žaidybinės situacijos moko atlikti pirmus matematinius veiksmus. 

 Daugiau informacijos ir įsigijimo sąlygos : http://sumeilevaikams.mozello.lt/parduotuve/

 

 

 


 

„Mažųjų abėcėlė“. Gamintojas: „Sumeilevaikams“, 2016.

Žaidimą sudaro kortelės su raidėmis ir kortelės su paveikslėliais. Yra po vieną kortelę kiekvienai abėcėlės raidei su paveikslėliais, kurių objektų pavadinimai prasideda kuria nors abėcėlės raide. Raidė ir paveikslėlis turi vienodos spalvos rėmelį bei foną. Tai padeda vaikams geriau susiorientuoti ir parinkti tinkamą raidę paveikslėliui. Paveikslėliai - nuotraukos. Raidės didelės, ryškios. Paveikslėlio kortelėje yra parašytas ir žodis. Žodžio raidžių spalva sutampa su pavienės raidės spalva. Šis žaidimas tinka vaikams, kurie dar tik mokosi pažinti raides, todėl neapsunkinamas bendras kortelės vaizdas ir kortelėje yra tik didžioji spausdintinė raidėŽaidimas turi lydintį aprašus su pasiūlymais, kaip organizuoti žaidimus. Žaidimai ne tik leidžia susipažinti ir išmoti ar pakartoti raides, bet ir lavina regimąjį suvokimą, atmintį, foneminę klausą, plečia žodyną.

Daugiau informacijos ir įsigijimo sąlygos : http://sumeilevaikams.mozello.lt/parduotuve/ 

 


 

„Klausau, girdžiu, tariu, rašau“ .Aistė Fiurst, Laima Paulauskienė, Loreta Angilovienė. Lucilijus, 2015.

Kalbos ugdymo priemonė sudaryta iš keturių dalių. Pirmoje dalyje pateikiami paveikslėliai pagal dažniausiai painiojamų garsų grupes. Kiekvienai garsų porai skirta po 10 paveikslėlių. Tai parenkamos užduotys, kurių pagrindinis tikslas- išmokyti taisyklingai artikuliuoti lietuvių kalbos garsus, diferencijuoti painiojamas fonemas, mokyti žodžių garsų analizės bei sintezės, plėsti aktyvų žodyną. Antroje dalyje pateikiami aiškinamieji diktantai su papildomomis užduotimis. Trečia dalis- kontrolinė. Joje pateikti I-IV klasių diktantai. Ketvirtoje dalyje yra pirmos dalies kontūriniai piešiniai. Šios užduotys skirtos smulkiosios motorikos lavinimui, erdviniam suvokimui lavinti, pirmos dalies užduočių įtvirtinimui.

Priemonė skirta mokiniams, kuriems dėl foneminio suvokimo neišlavėjimo ir silpnų garsų analizės ir zintezės įgūdžių sunkiau sekasi išmokti taisyklingai skaityri ir rašyti. Priemone gali naudoti savo pratybose logopedai, specialieji pedagogai, priešmokyklinio ugdymo specialistai, pradinių klasių ir lietuvių kalbos mokytojai, tėveliai.

 

 

 

„Žodžių lietus“. Aistė Fiurst, Laima Paulauskienė, Loreta Angilovienė. Lucilijus, 2016.

Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio amžiaus ir pradinių klasių mokiniams turtinti žodyną apibendrinamosiomis sąvokomis. Leidinyje yra 34 sąvokos, kiekvienai apibendrinamajai sąvokai skirti 5 piešiniai ir 5 žodžiai. Siekiant išplėsti ir turtinti žodyną, pateikiamos užduotys. Priemonė padeda lavinti vaikų atmintį, mąstymo ir dėmesio procesus, nes galima žaisti įvairius žaidimus.

 

 

 

Skiemenų dėlionė.Jungiu skiemenis, skaitau žodžius. Irena Kazymirkienė. Raidynėlis, 2015.

 Priemonė sudaryta iš 168 didžiųjų raidžių skiemenų kortelių, iliustracijų, sakinių arba žodžių junginių. Naudodamiesi šia priemone vaikai galės vartydami skiemenų korteles, jungdami skiemenis sudaryti ir perskaityti žodžius. Šoninėse kortelės matys perskaitytų žodžių iliustracijas, sakinukus  ar žodžių junginius. Nuosekliai keičiant pirmąjį arba antrąjį žodžio skiemenį sudaromas naujas žodis ar sakinys. Priemonė skirta tiems, kas pradeda mokytis skaityti. Patogus spiralinis įrišimas leidžia laisvai vartyti skiemenų korteles ir sudaryti naujus žodžius.  

 

 

Learning and playing ABC. I can make words, I can play word games. Ausra Ramanauskiene, Irena Kazymirkiene. Raidynėlis, 2015. 

Priemonė sudaryta iš spiraliniu būdu surištų kortelių. Kortelėse - didžiosios ir mažosios raidės, kurių pagalba galima sudėlioti juostose nupieštų paveikslėlių pavadinimus. Spalvinis fonas leidžia skirti priebalsius nuo balsių taip palengvindamas raidžių paiešką. Prie paveikslėlių parašyta žodžių tartimo transkripcija leidžia pasitikrinti žodžio tarimą. Priemonė rekomenduojama pedagogams, tėveliams, norintiems padėti vaikams mokytis anglų kalbos žodžių.

 

 

Азбука. Учу буквы, читаю слова, играю в словарные игры. Ирена Казымиркене. Raidynėlis, 2015.   

Priemonė sudaryta iš spiraliniu būdu surištų kortelių. Kortelėse - didžiosios ir mažosios raidės, kurių pagalba galima sudėlioti juostose nupieštų paveikslėlių pavadinimus. Spalvinis fonas leidžia skirti priebalsius nuo balsių taip palengvindamas raidžių paiešką. Priemonė rekomenduojama pedagogams, tėveliams, norintiems padėti vaikams mokytis rusų kalbos žodžių. 

 

 

 

Poznaję, ukladam i bawię się w slowa. Ana Pavilovič-Jančis, Irena Kazymirkienė, Angelė Rinkevičienė. Raidynėlis, 2015.

Priemonė sudaryta iš spiraliniu būdu surištų kortelių. Kortelėse - didžiosios ir mažosios raidės, kurių pagalba galima sudėlioti juostose nupieštų paveikslėlių pavadinimus. Spalvinis fonas leidžia skirti priebalsius nuo balsių taip palengvindamas raidžių paiešką. Priemonė rekomenduojama pedagogams, tėveliams, norintiems padėti vaikams mokytis lenkų kalbos žodžių.  

 

 

Spalvotos skaitymo membranos(Eye Level Reading Ruler).

Tai spalvoto plastiko membranos (11 skirtingų spalvų), skirtos skaitymo proceso palengvinimui. Spalvotos membranos padidina spausdinto teksto ryškumą ir aiškumą, sumažina  šviesos atspindį, todėl patogu yra naudoti tiems asmenims, kurie turi regimojo suvokimo sutrikimų ar regėjimo sutrikimų. Membranas galima parinkti individualiai kiekvienam skaitančiajam pagal tai, kuri spalva jam lengvina skaitymą. Mažesnės membranos turi matinę juostelę, kuri leidžia skaitančiajam lengviau fiksuoti dėmesį, sekti tekstą ir nepamesti eilutės. Disleksiją turintys asmenys pripažino membranų naudą : lengviau galėjo matyti raides, sukoncentruoti dėmesį, suvokti tekstą.

Dėl įsigijimo kreiptis: www.svietimokryptis.lt  ; telefonu  +37061311010


 

 Žaidžiu su draugais. Galina Danilienė, Lina Dievaitytė, Sonata Riaukienė, 2014.

 Kompiuterinė  dviejų dalių mokymo priemonė skirta garso [r] tarimo įtvirtinimui bei teisingam painiojamų garsų  [r] ir [l] tarimo įtvirtinimui. Priemonė yra įgarsinta. Valdoma veiksmo klavišais. Žaidimai interaktyvūs, galima spustelėti objektus. 

Techniniai reikalavimai: kompiuteryje turi būti  įdiegta PowerPoint programa. 

 Dėl įsigijimo kreiptis: sona.riauk@gmail.com

 

 

 

 

 

Garsų keliai. Raimonda Kirvėlienė, Galina Danilienė . UAB Gudragalvis",2014.

Žaidimą sudaro 4 žaidimai (keturi  formato storo kartono A4 formato  lakštai) aplanke: "Saulutė šviečia", "Bitutė dūzgia", "Gyvatėlė šlaiužia", "Mašina važiuoja". Priemonės pagalba galima lavinti kalbinį kvėpavimą, tikslinti garsų (s, z, š, ž) tarimą, ugdyti rišliąją kalbą, formuoti taisyklingą kalbos gramatinių formų vartojimą, lavinti regimąjį suvokimą bei formuoti erdvinę orientaciją.  

 

 

Žaidimai garso L įtvirtinimui. Jovita Kondratavičienė, 2012

   Kompiuterinė mokymo priemonė skirta 5-8 metų vaikams bei mokiniams, kuriems reikia įtvirtinti garsų [l], [l'] taisyklingą tarimą. CD yra įgarsinimas, animacija. Pateikiami parengiamieji pratimai garso [l] tarimui. Kiekvieno žaidimo pabaigoje mokiniai turi galimybę įsivertinti savo darbą. Yra pridėta padalomoji medžiaga, kurią pedagogas gali išsispausdinti. Valdoma kairiuoju pelės klavišu.

Techniniai reikalavimai: kompiuteryje turi būti įdiegta PowerPoint programa. 

Dėl įsigijimo kreiptis: jovita.dsc@gmail.com 

 

 

 

Garsai, raidės, žodžiai. Jovita Kondratavičienė, 2013

Kompiuterinė mokymo priemonė skirta gebėjimo pažinti kalbos garsus ir nustatyti jų vietą žodyje ugdymui, žodžių garsų analizės mokymui. Priemonė įgarsinta. Valdoma kairiuoju pelės klavišu. 

Techniniai reikalavimai: kompiuteryje turi būti įdiegta PowerPoint programa. 

Dėl įsigijimo kreiptis: jovita.dsc@gmail.com   
 

   Lietuvių kalbos gramatikos mokymas(is). Aistė Buivydaitė. 2010           

   Tai laminuotų kortelių ir A4 formato lapų su užduotimis rinkinys. Ant kortelių  pagal M. Montesori ugdymo sistemą spalvotai užrašyti žodžiai, kuriuos galima grupuoti pagal  kalbos dalių požymius, jungti juos į sakius, sudėti sudurtinius žodžius, ieškoti pateiktiems žodžiams sinonimų, antonimų.

   Dirbdami su šia priemone mokiniai galės pakartoti kalbos dalių derinimo taisykles, nagrinėti  garsų supanašėjimo atvejus.

   Šia priemone gali naudotis specialieji pedagogai, logopedai, kiti asmenys dirbantys su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais.

   Priemonė turi žaidybinių elementų, todėl yra patraukli mokiniams.

Dėl įsigijimo kreiptis: aiste.buivydaite@gmail.com

 

   Kortelių rinkinysGarsai S,C,Z“.  UAB „Gudragalvis“, 2009

   Rinkinys skirtas įvairaus amžiaus vaikams, kuriems reikia įveikti kalbos problemas (garsų s, c, z  tarimą), turtinti žodyną, lavinti pasakojimo įgūdžius. Kartono kortelės su žaismingais spalvotais paveikslėliais, vaizduojančiais įvairius daiktus ir reiškinius, skatins vaiką daug kartų ištarti tą patį garsą, kuris yra įvairiose pozicijose (kietas, minkštas, žodžio pradžioje, viduje, pabaigoje). Dvigubos kortelės leis kurti sakinius. 57 ryškiaspalvės kartono kortelės pravers ne tik atliekant logopedo užduotis, bet tiks ir kuriant pasakojimus, aiškinantis rečiau vartojamo žodžio reikšmę, žaidžiant loto ar kitus išradingai susikurtus teminius žaidimus.

 

   Kortelių rinkinysGarsai Š,Č,Ž".  UAB Gudragalvis", 2009

   Rinkinys skirtas įvairaus amžiaus vaikams, kuriems reikia įveikti kalbos problemas (garsų š, č, ž tarimą), turtinti žodyną, lavinti pasakojimo įgūdžius. Kartono kortelės su žaismingais spalvotais paveikslėliais, vaizduojančiais įvairius daiktus ir reiškinius, skatins vaiką daug kartų ištarti tą patį garsą, kuris yra įvairiose pozicijose (kietas, minkštas, žodžio pradžioje, viduje, pabaigoje). Dvigubos kortelės leis kurti sakinius. 57 ryškiaspalvės kartono kortelės pravers ne tik atliekant logopedo užduotis, bet tiks ir kuriant pasakojimus, aiškinantis rečiau vartojamo žodžio reikšmę, žaidžiant loto ar kitus išradingai susikurtus teminius žaidimus.

 

   Kortelių rinkinysGarsas R".  UAB  Gudragalvis", 2010

   Rinkinys skirtas įvairaus amžiaus vaikams, kuriems reikia įveikti kalbos problemas (garso r tarimą), turtinti žodyną, lavinti pasakojimo įgūdžius. Kartono kortelės su žaismingais spalvotais paveikslėliais, vaizduojančiais įvairius daiktus ir reiškinius, skatins vaiką daug kartų ištarti žodžius su garsais r, l, kurie yra įvairiose pozicijose (kieti, minkšti, žodžio pradžioje...). Dvigubų kortelių paveikslėliuose vaizduojamos įvairios situacijos, kurios skatins kurti sakinius ir taip įtvirtinti garsų r, l tarimą. Priemonė puikiai tiks pasakojimams kurti, aiškinantis rečiau vartojamų žodžių reikšmę, žaidžiant loto ar kitus išradingai susikurtus žaidimus.

 

  

   Kortelių rinkinys „Priebalsių pora- skardusis ir duslusis".  UAB  Gudragalvis", 2012

   Rinkinys skirtas  jaunesniojo amžiaus mokiniams, kurie patiria sunkumų skirdami dusliuosius ir skardžiuosius priebalsius. Priemonė lavins girdimąjį bei regimąjį suvokimus, turtins žodyną.

   Dėžutėje yra 40 kartono kortelių su spalvotais paveikslėliais, 44 sukarpomos kortelės su raidėmis.

 

 

 

   Kūrybinis žaidimasPaveikslėlių pasakos“ , UAB „Gudragalvis“, 2010

   Pateikta 10 originalių pasakėlių, kurios sukurtos laikantis grandininės pasakos principo: atskiri žodžiai pagal prasminį motyvą jungia sakinius - taip kuriamas pasakojimas. Kadangi žodžių atitikmenys yra paveikslėliai ant kaladėlių ( iš konstruktoriaus "Paveikslėliai kalba" ), tai mokomasi ne tik surasti kaladėles ir sujungti jas į grandinėlę , bet ir atpaskoti pasaką, remiantis sudaryta grandinėle. Paveikslėlių grandinėlė padės išlaikyti pasakojimo nuoseklumą.

 
 

 Konstruktorius Paveikslėliai kalba“ , UAB Gudragalvis“, 2010

Rinkinyje yra 66 specialiomis jungtimis susijungiančios plastiko kaladėlės (3x3 cm) su pavieniais paveikslėliais, kuriuos galima rūšiuoti, konstruoti, jų pagalba kurti siužetinius pasakojimus dirbant su priemone "Paveikslėlių pasakos"

 

 

   Siužetinių kortelių rinkiniai Geri darbai“, Permainos“, Augu be patyčių“. UAB Gudragalvis“ , 2010

   Viename rinkinyje 24 kortelės (9x9 cm) su piešinukais - 6 pasakojimai. Sirta ikimokyklinio, jaunesnio mokyklinio amžiaus vaikams komunikaciniams, socialiniams, aplinkosaugos gebėjimams lavinti. Atrinkdami po 4 korteles, mokiniai galės sudaryti sakinius, kurti siužetinius pasakojimus.  Pažintinį ir auklėmąjį vaidmenį atlieka besikartojantis veikėjas lapiukas Bonis. 

 

 

   Plastiko stovelis kortelėms. UAB Gudragalvis“, 2010

   Tai pagalbinė priemonė leisianti dirbti su kortelėmis, demonstruoti jas grupei mokinių. Matmenys 38x9,5 cm.

 

 

   „ Pora ne pora“. Kortelių rinkinys. UAB Gudragalvis“ , 2012 

   Skirta 3-6 metų vaikų loginio mąstymo, pastabumo lavinimui.

Žaisdamas vaikas bus skatinamas kalbėti, kurti pasakojimą, išmokti ir vartoti kalboje antonimus, sinonimus.

40 storo kartono kortelių pavaizduoti vaikams gerai žinomi daiktai ir reiškiniai.Yra 10 teminių grupių po 4 paveikslėlius: 2 paveikslėliai sudaro sinonimišką grupę, o 2 anonimišką grupę.  Vaikas pastebi nesuderinamas grupes, skatinamas išsakyti savo mintis, daryti išvadas, kurti pasakojimus.  Kadangi kortelės yra dvipusės, galima sukurti daugiau įvairių žaidimo variantų.

Žaidimo metu lavinama vaikų atmintis, pastabumas.

 
  „ Akimirkos emocijos“. Kortelių rinkinys. UAB Gudragalvis“ , 2012 

   Skirta psichologams, specialiesiems pedagogams, socialiniams darbuotojams, pedagogams, dirbantiems su 3-11 metų vaikais.  Priemonė padės vaikams pažinti emocijas, lavinti vaizduotę, padės prabilti apie savo išgyvenimus, jutimus, papasakoti situacijas, jas analizuoti, skatins konstruktyvius emocijų raiškos būdus. 

Sudaro 20 storo kartono kortelių su spalvotais gyvūnų piešinukais. 

 

 

 

 „ Ne tas įrankis“. Kortelių rinkinys. UAB Gudragalvis“ , 2012 

   Skirta 3- 6 matų vaikams. Žaisdamas vaikas bus skatinamas kalbėti, kurti pasakojimą, lavins loginį mąstymą, pastabumą. Rinkinį sudaro 24 storo kartono  kortelės su spalvotais piešinukais. Humoristinį atspalvį turintys piešinukai   skatins vaiką ieškoti tinkamo atsakymo. Taip dedama kortelių seka - darbas, darbinė aplinka, tinkamas įrankis.

 
 

„Maisto kelias“. Kortelių rinkinys. UAB Gudragalvis“ , 2012

   Skirta 3-6 metų vaikams. Žaisdamas vaikas bus skatinamas kurti pasakojimą, domėtis aplinka, pažinti maisto gamybos procesą.   

24 spalvotas korteles galima suskirstyti į 7 temines grupes - taip nuosekliai  sukuriamas pasakojimas apie maisto gamybą. Galima piešinukus įvairiai grupuoti ir kurti savo pasakojimą. Priemonę galima naudoti ekologine, etnokultūros pamokose, diskutuojant apie sveiką mitybą, maisto kelią.

 
  

„Kelionė aukštyn - žemyn“. Kortelių rinkinys. UAB Gudragalvis“ , 2012

   Skirta 3-6 metų vaikams. Žaisdami vaikai mokysis vartoti prielinksnius, prieveiksmius, lavins erdvinį suvokimą, lavins kalbą, loginį mąstymą.

   24 storo kartono kortelės sudaro 6 temines grupes. Vieną pasakojimą sudaro 4 kortelės. Galima sudėti nuosekliai paveikslėlius  į 6 temas, bet galimi ir kiti žaidimų variantai - atrinkti korteles, kai veikėjai kyla aukštyn ar leidžiasi žemyn, būna ant kokio nors objekto ar viduje. Taip pat galima lavinti pastabumo, skaičiavimo įgūdžius.

 

   Lavinamieji žaidimai. Andželika Jasaitienė, Vilma Rutkauskienė.2015

  Priemonę sudaro natūralių daiktų kokybiškos fotografijos. Kiekvieno daikto fotografija yra ant atskiros kortelės. Kortelės dydis yra patogus laikyti vaikiškai rankai, todėl galimi įvairūs jų naudojimo variantai – dėlioti, žaisti loto, rūšiuoti, dalintis su žaidimo partneriu, atsakyti į klausimus, kelti klausimus, sudaryti pasakojimus.

Yra 11 rinkinių: „Apibendrinančios sąvokos“ I ir II dalys, „Kas ne taip?“, „Siužetiniai pasakojimai“, „Ką veikiame su šiuo daiktu?“ I ir II dalys, „Kūno dalys“, „Prielinksniai“, „Kieno šešėlis?“, „Dalis ir visuma“, „Kas bus vėliau?“.

Daugiau informacijos ir įsigijimo sąlygos : www.ugdau.lt

 

 

   Aš jau skaitau 1. Rasa ir Tomas. Asta Kisielienė. Kronta, 2005

   Knygelė skirta vaikams, kurie dar tik mokosi skaityti. Žodžiai čia paprasti, sudaryti iš vieno ar dviejų atvirų skiemenų, dažnai kartojasi. Iš jų sudaryti elementarūs sakiniai. Tai pirmoji serijos „Aš jau skaitau“ knygelė.

Dėl įsigijimo kreiptis: asta.kisieliene@gmail.com  

 

   Aš jau skaitau 2. Kas ras pupą. Asta Kisielienė. Tyto Alba, 2006

   Knygelė skirta vaikams, kurie dar tik mokosi skaityti. Žodžiai čia paprasti, sudaryti iš vieno ar dviejų atvirų skiemenų, dažnai kartojasi. Iš jų sudaryti elementarūs sakiniai. Tai antroji serijos „Aš jau skaitau“ knygelė.

 

  

   Garsų S, Š, Z, Ž, L, K, G, C, Č, DŽ įtvirtinimas žodžiuose ir sakiniuose. Birutė Liaškovienė. Lucilijus, 2008

   Priemonė skirta garsams s, š, z, ž, r, l, c, č, k, g, dž įtvirtinti žodžiuose, sakiniuose. Didaktinė medžiaga padės logopedams darbe su ugdytiniais, mokant ir įtvirtinant garsus.

 

   Panašiai skamba. A. Kvičiuvienė. Lucilijus, 2007

   Žaidimas skirtas 4–7 metų vaikų foneminei klausai, smulkiajai motorikai, garsų analizei ir sintezei lavinti, kalbos (žodžių) melodingumui pajusti.

   Ugdomąją priemonę sudaro piešinėlių kortelės su kirpimo linija antroje pusėje, žodžių, skiemenų kortelės bei kortelės su raudonais, žaliais, mėlynais, geltonais skrituliukais.

   Užduotis palengvins dėlionės sujungimas ir vienoda poros spalva.

 

  Garsų Š ir Ž tarimas. 1 dalis Š. Aldona Andrianova.Lucilijus, 2008

Garsų Š ir Ž tarimas. 2 dalis Ž. Aldona Andrianova.Lucilijus, 2009Leidiniuose pateikiama didaktinė medžiaga bei garsų š–s diferencijavimui: skiemenys, žodžiai,sakiniai, tekstai. Nemaža žinomų poetų, rašytojų kūrinių, liaudies dainų ištraukų, patarlių, priežodžių, mįslių, taip pat pačios autorės kurtų ar adaptuotų tekstų, žaidimų. Daug užduočių, ugdančių kūrybingumą: sakiniai su nesąmonėm, žaismingos raidės, skiemenų dėlionės ir kt.

 

 

 

 

 

"Mes paseksim pasakaitę". Mokomoji priemonė logopedinėms pratyboms. Sudarė Ingrida Kriaučiukienė. Nijanga, 2010

Nuotaikingų, prasmingų pasakėlių rinkinys. Knygelė turi kieto popieriaus lapus, kuriuos lengvai sukarpius turėsite  pasakų atpasakojimui naudojamus serijinius paveikslėlius. Knygelės gale yra tų pačių paveikslėlių nespalvotos kopijos tinkamos spalvinimui. Knygelė tinkama logopedo, specialaus pedagogo darbe. Lavina mokinių skaitymo įgūdžius, rišliąją kalbą, spalvinant – smulkiąją motoriką.

Patogus spiralinis įrišimas.  
 

"Pasakaitės". Sudarė Angelė Rinkevičienė, Ingrida Kriaučiukienė. Raidynėlis, 2012

Pasakėlių rinkinys. Knygelė turi kieto popieriaus lapus, kuriuos lengvai sukarpius turėsite  pasakų atpasakojimui naudojamus serijinius paveikslėlius. Knygelės gale yra pasakų veikėjų  paveikslėliai, kuriuos iškirpę turėsite figūrėles lėlių teatrui. Knygelė tinkama logopedo, specialaus pedagogo darbe. Lavina mokinių skaitymo įgūdžius, rišliąją kalbą, vaidinant - komunikacinę kompetenciją. Patogus spiralinis įrišimas.  

 

 Tark žodelį, tark dar vieną...  I ir II dalys. Ingrida Kriaučiukienė. Nijanga, 2010

 

Paveikslėlių albumas. Per skiriamasias juosteles lengvai sukarpius albumo lapus, logopedas turės kokybiškas paveikslėlių korteles.

 

 

    ABĖCĖLĖ."Dėlioju raideles, skaitau žodelius". Irena Kazymirkienė. Nijanga, 2012

   Priemonė sudaryta iš 150 paveikslėlių kortelių, sunumeruoto sausdintinių didžiųjų raidžių raidyno ir 7 komplektų lietuvių kalbos raidžių. Naudodamiesi priemone galima įvardyti pavaizduotus daiktus, išvardinti žodžio garsus, surinkti žodį iš raidyne esančių raidžių. Nuosekliai '"rašant" žodį didžiosiomis raidėmis, jis antroje pusėje "pats" "užsirašo" mažosiomis raidėmis.

   Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams. Ji bus naudinga foneminės klausos, dėmesio, pastabumo, smulkiosios motorikos lavinimui. 

 

   ABĖCĖLĖ."Dėlioju raideles, skaitau žodelius". Irena Kazymirkienė. Raidynėlis, 2013

    Tai aukščiau minėtos priemonės tęstinis leidinys. Šią priemonę sudaro 214  paveikslėlių kortelių. Pateikiami sudėtingesni žodžiai, o taip pat ir žodžiai turintys dvibalsius, minkštumo ženklus.

 Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams. Ji bus naudinga foneminės klausos, dėmesio, pastabumo, smulkiosios motorikos lavinimui, padės rengiantis skaityti ir rašyti, skątins susidomėjimą knygelėmis.


 Tariu ir rašau. žaidžiu domino ir mokausi. Irena Kazimirkienė, Jurgita Balčiūnaitė-Čėsnienė. Raidynėlis, 2012

Mokymo priemonė garso R įtvirtinimo, automatizavimo bei R-L  diferencijacijos pratyboms.

Pateiktos vaizdingos užduotėlės kryžiažodžiai logopedinėms pratyboms. Yra 2 vidiniai kieti lapai, kuriuos sukarpius gausime korteles domino žaidimui. Žaisdami mokiniai tars domino paveikslėlių pavadinimus ir įtvirtins R garso tarima įvairiose pozicijose..

Tinka ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams.

 

Apie transportą. E. Bussolati. (Raištelio pokštai). Presvika, 2007
Apie gardėsius. E. Bussolati. (Raištelio pokštai). Presvika, 2007
Apie gyvūnus. E. Bussolati. (Raištelio pokštai). Presvika, 2007

Apie žaislus. E. Bussolati. (Raištelio pokštai). Presvika, 2007

Knygelių serija „Raištelio pokštai“ skirta vaiko savarankiškumui ugdyti ir rankų judesiams lavinti. Šaunusis Raištelis padės vaikams įminti mįsles ir smagiai leisti laiką.

 

Lėlių teatras. „Trys paršeliai“, „Joniukas ir Grytutė“ ir „Raudonkepuraitė“. Presvika, 2008

Gražiai iliustruotos pasakų knygutės ir dešimt linksmų ant pirštukų maunamų lėlyčių padės vaikams sukurti spektaklį, kuris pradžiugins šeimas ir draugus. Vaikai kurdami spektaklį, lavins vaizduotę, dėmesį, loginį mąstymą, atmintį, smulkiąją motoriką.

 

Vaikystės dienos. Aš kuriu pasakojimą. Knygelė su spaudais. Presvika, 2008

Kiekviename puslapyje yra praleisti svarbūs sakinio žodžiai. Taigi reikia pasirinkti tinkamo piešinėlio spaudą, priglausti jį prie rašalo kempinėlės ir prispausti reikiamoje sakinio vietoje. Vaikas galės sukurti bent keletą pasakojimo variantų. Su šia lengvai valoma knygele ir spaudų rinkiniu ugdymosi procesas taps patraukliu ir įkvepiančiu žaidimu. Vaikas įgus sudaryti taisyklingus sakinius ir rišliai pasakoti, lavins rankų ir akių koordinaciją bei pirštų miklumą, ugdys kūrybinį mąstymą, tobulins kalbėjimo įgūdžius.

 

 Vištos, šunys, triušiai... Trumpi pasakojimai su lipdukais. Veslav Drabik. Presvika, 2008

Pelėdos, briedžiai, šernai... Trumpi pasakojimai su lipdukais. Veslav Drabik. Presvika, 2008

Knygutėje pateikti smagūs pasakojimai apie gyvūnus, kuriuos vaikas galės pats papildyti, nuspalvinti piešinius ir priklijuoti lipdukus. Šios paprastos užduotys padės lavinti dėmesį, pastabumą, atmintį, žadins norą išmokti skaityti, nes tekstas pateiktas didžiosiomis raidėmis.

  

 

 

                                    

Raidžių knygelė. Mokymosi priemonė ikimokyklinukui ir pradinukui. Sudarė: Teresė Bagdonienė. Šiaulių Un-to leidykla, 2005

„Raidžių knygelę“ sudaro 32 kortelės – abėcėlės raidės, pakartotos penkis kartus, susegtos spyruokliniu įrišimu. Knygelė padės išmokti abėcėlę ir sudaryti daugybę žodžių. Jei žodis ilgesnis negu iš penkių raidžių, galima susitarti su draugu ir panaudoti dvi knygeles, o norint sudėti sakinį – susitarti keliems vaikams. Galime daryti ir kitaip: žodį surasti pagal pateiktus puslapėlių skaičius, patiems sugalvoti įvairių žaidimų. Skirtingos lapelių spalvos padės įsiminti balses ir priebalses, o puslapėlių numeriai – mokytis skaičiuoti.

 

Skaičių knygelė. Mokymosi priemonė ikimokyklinukui ir pradinukui. Sudarė: Teresė Bagdonienė. Šiaulių universiteto leidykla, 2005

Ši knygelė pravers mokantis numeracijos, visų aritmetinių veiksmų iki šimto, skaičių sandaros ir kitų matematikos gudrybių.

 

Veiksmai ant trafaretų Skaičių sandarai iki 10 mokyti. Sudarė: Vanda Makarienė. Šiaulių universiteto leidykla, 2005

Šią vaizdinę mokymo priemonę sudaro ant spalvingų, patrauklių trafaretų užrašyti veiksmai. Kiškučiai, ančiukai, žuvytės, drugeliai ,gėlytės,mašinėlės ir kt. Paveikslėliai padės mokiniams suvokti skaičiaus sandarą, atlikti nurodytus veiksmus. Naudojantis trafaretais galima ne tik atlikti matematinius veiksmus, bet ir ugdyti mokinių kalbą: mokiniai gali aiškinti, kaip atliko užduotį, kurti žaidybines situacijas, siužetus apie saugų eismą, gamtos grožį, jos apsaugą ir pan.

 

                       

Raidynas. Spausdintinės raidės. Šviesa, 2006

Spausdintinių abėcėlės raidžių rinkinys demonstravimui. Jį sudaro 32 didžiosios ir 32 mažosios raidės. 14x14 cm (56 kortelės) ir 14x7 cm (8 kortelės). Raidės sudėtos dėžutėje. Rinkinys skiriamas priešmokyklinių grupių vaikams ir pirmokams.

 

                      

Raidynas. Rašytinės raidės. Šviesa, 2006

Rašytinių abėcėlės raidžių rinkinys demonstravimui. Jį sudaro 32 didžiosios ir 32 mažosios raidės. 14x14 cm (56 kortelės) ir 14x7 cm (8 kortelės). Raidės sudėtos dėžutėje. Rinkinys skiriamas priešmokyklinių grupių vaikams ir pirmokams

 

Kalendorius. (s. „Priešmokyklinis ugdymas“) Violeta Pužienė. Šviesa, 2006

Mokomoji priemonė skirta vaikų pažinimo ir komunikavimo kompetencijoms ugdyti.

Ją sudaro metų laikų, švenčių paveikslėliai, sutartiniai gamtos reiškinių ir orų žymėjimo ženklai, metų laikų,mėnesių, savaitės dienų pavadinimai ir skaitmenys nuo 1 iki 31: 40 paveikslėlių, 64 užrašų, 31 skaitmenų ir 11 raidžių kortelių.

 

 Mano diena.(s. „Priešmokyklinis ugdymas“). Loreta Barzdonytė-Morkevičienė, Violeta Pužienė. Šviesa, 2009 

Skirta priešmokyklinukų socialinei, komunikavimo, pažinimo, sveikatos saugojimo kompetencijoms ugdyti. Veiklos planas pratina vaikus planuoti savo dieną, padeda suvokti įvykių nuoseklumą, jų pasikartojimą ir pratina gyventi pagal iš anksto suplanuotą ritmą. Rinkinį sudaro 33 paveikslėliai ir 33 užrašų kortelės, vaizduojančios  vaiko dienos veiklą ir tos veiklos pavadinimus.

Tinka ir mokiniams, kuriems reikia vaizdingos, struktūruotos dienotvarkės.

 

Daiktai. (Loto). (s. „Priešmokyklinis ugdymas“)  Loreta Barzdonytė – Morkevičienė. Šviesa, 2006

Mokomoji priemonė skirta komunikavimo, pažinimo ir socialinei kompetencijoms ugdyti. Loto sudaro 12 didelių ir 60 mažų kortelių su paveikslėliais, 84 užrašai ir 5 didaktinių žaidimų aprašymai. Naudodami šią mokymo priemonę ugdome vaikų gebėjimą grupuoti ir apibendrinti, laviname jų atmintį, dėmesį, turtiname žodyną, ugdome kalbos kultūrą, mokome suvokti ir atpažinti žodžio vaizdą.

Žaidimai „Sudėk paveikslėlius“, „Prisimink“ ,„Pasakyk ir parodyk“, „Sukutis“, „Kas moka skaityti?“ pritaikyti įvairių gebėjimų vaikams. Laikydamiesi nurodytų žaidimų taisyklių, vaikai kilnos ir dėlios paveikslėlių korteles, įvardys daiktus.  Žaisdami vaikai pamažu įpras vartoti taisyklingus aplinkos daiktų pavadinimus, ugdysis kalbos kultūrą.

 

Gyvūnai ir jų namai. (Loto). (s. „Priešmokyklinis ugdymas“) Loreta Barzdonytė – Morkevičienė. Šviesa, 2006

Mokomoji priemonė skirta komunikavimo, pažinimo ir socialinei kompetencijoms ugdyti.  Loto sudaro 12 didelių ir 48 mažų kortelių su paveikslėliais, 60 užrašų, 18 didžiųjų raidžių ir 6 didaktinių žaidimų aprašymai.

Mokymo priemonė sudaryta iš dviejų dalių - "Gyvūnai"  ir "Gyvūnų namai". Žaisdami žaidimus "Sugrupuok", "Kas kur gyvena?" vaikai susipažįsta su gyvūnais ir jų būstais. Žaidimai "Koks pirmas garsas?", "Kokia pirma raidė?", "Rask  pavadinimą", "Rask paveikslėlį" skatina vaikų domėjimąsį kalbos garsais, raidėmis, parašytais žodžiais.

Įvairių gebėjimų vaikams pritaikyti didaktiniai žaidimai ugdo gebėjimą grupuoti ir apibendrinti, lavina dėmesį, klausymo įgūdžius, pratina garsus sieti su raidėmis, turtina žodyną, skatina domėtis grafiniais ženklais.

 

Augalai ir jų augavietės. (Loto).(s. „Priešmokyklinis ugdymas“)  Loreta Barzdonytė – Morkevičienė. Šviesa, 2006

Mokomoji priemonė skirta komunikavimo, pažinimo ir socialinei kompetencijoms ugdyti.  Loto sudaro 20 didelių ir 40 mažų kortelių su paveikslėliais, 60 užrašų ir 5 didaktinių žaidimų aprašymai.

Mokomoji priemonė supažindina vaikus su medžiais, daržovėmis, vaismedžiais, vaiskrūmiais, vaistiniais ir uoginiais augalais, miško, lauko ir darželio gėlėmis, javais, piktžolėmis. Vaikai skirstys augalus pagal jų augimo vietas - mišką, lauką, sodą, daržą, pievą, gėlyną.

Įvairių gebėjimų vaikams pritaikyti didaktiniai žaidimai „Sudėk paveikslėlius“, „Koks žodis tinka?“, „Kas kur auga?“, „Duok paveikslėlį“, „Padėk paveikslėlį“ ugdo gebėjimą grupuoti ir apibendrinti, lavina dėmesį, klausymo įgūdžius, turtina žodyną, skatina domėtis grafiniais ženklais.

 

 

 Profesijos. Asta Gaižutienė. Šviesa, 2009

Skiriama vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, pažinimo ir komunikacijoms ugdyti. Žaisdamas vaikas susipažins su 10 profesijų. Dėžutėje yra 100 kortelių rinkinys, kuriose pavaizduoti įvairių profesijų žmonės savo darbo vietoje, daiktai bei įrankiai, būdingi toms profesijoms bei jų pavadinimai. Žaidime numatyta kontrolė, todėl žaidėjas pats gali pastebėti savo klaidą ir ją ištaisyti. Todėl vaikas gali žaisti savarankiškai.

 

Fui ir Fe nuotykiai. Apie bakterijas . R. Bagdonaitė. Šviesa, 2006
Duonos pasakojimas. Apie duonos kelią. R. Bagdonaitė. Šviesa, 2006
Ką papasakojo lašiukas. Apie vandens būsenas. R. Bagdonaitė. Šviesa, 2006

Lašiuko kelionė. Apie vandens apytaką gamtoje. R. Bagdonaitė. Šviesa, 2006

Tęstinės pažintinių knygelių serijos "Apie...." pasakose rašoma apie tokius dalykus, kuriuos vaikams sunku suvokti, o suaugusiems nelengva paaiškinti. Tai atsakymai į mažųjų klausimus apie gamtos, gyvybės ciklus, apie daiktų gamybą, jų atsiradimo kelią ir kt.

 

Metų juosta. Asta Gaižutienė. (s. „Žaidžiu ir mokausi pats“)  Šviesa, 2007

Žaidimas skiriamas priešmokyklinukų pažinimo, socialinei ir komunikavimo kompetencijoms plėtoti. Jo turinys apima šias temas: gamtos reiškiniai, vaikų pramogos, žaidimai ir šventės, žmonių darbai, augalų gyvenimas, gyvūnų gyvenimas keičiantis metų laikams.

 

 

Kortelių žaidimai. Daiktų padėtis . Jolanta Bartkutė. (s. „Priešmokyklinis ugdymas“) Šviesa, 2007

Ugdomoji priemonė skirta orientavimuisi aplinkoje lavinti.

Ji supažindina vaikus su erdvės sąvokomis kairė, dešinė, viršus, apačia, vidurys, skatina erdvės santykius kalboje reikšti prielinksniais ant, po, prie, prieš, už, virš, tarp  bei erdvės prieveiksmiais.

Dėžutėje pateikiami žaidimų laukai, paveikslėlių ir žodžių kortelės bei metodinė medžiaga.

 

                            

Kortelių žaidimai. Skaičius . Loreta Barzdonytė – Morkevičienė. (s. „Priešmokyklinis ugdymas“) Šviesa, 2007

Ugdomoji priemonė, skirta supažindinti su sąvokomis skaičius, skaitmuo, kiek, kelintas, kelinta, daug, daugiau, mažiau, tiek pat, po lygiai, ne po lygiai, su skaičiais ir skaitmenimis 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.

Dėžutėje pateikiami žaidimų laukai, paveikslėlių ir žodžių kortelės bei metodinė medžiaga.

 

 Kortelių žaidimai. Geometrinės figūros. Renata Bastytė. (s. „Priešmokyklinis ugdymas“). Šviesa, 2007

Ugdomoji priemonė, skirta susipažinti su plokštuminėmis geometrinėmis figūromis: trikampis, skritulys, kvadratas, stačiakampis. Dėžutėje pateikiami žaidimų laukai, paveikslėlių ir žodžių kortelės bei metodinė medžiaga.

 

 Kortelių žaidimai. Dydis. Jūratė Briskmanienė, Asta Manelienė. Šviesa, 2010

Skiriama pažinimo, komunikavimo ir socialinei kompetencijoms ugdyti. Žaidimas supažindina su dydžių sąvokomis, lavina pastabumą, loginį mąstymą, plečia žodyną.

Dėžutėje yra 98 paveikslėlių ir užrašų kortelės, 7 žaidimų aprašymai.

 

 

 

 

Kortelių žaidimai. Laikas. Jolanta Bartkutė. Šviesa, 2009 

Skiriama pažinimo, komunikavimo ir socialinei kompetencijoms ugdyti. Žaidimas supažindina su laiko sąvokomis, skatina vaiką orientuotis laike, įsiminti paros dalių , savaitės dienų, mėnesių pavadinimus, atpažinti ir vartoti grafinius vaizdus, suvokti ir vartoti simbolius, pažinti valandas, lavina atmintį, plečia  žodyną.

Dėžutėje yra 60 paveikslėlių ir 19 pavadinimų kortelių, 8 žaidimų aprašymai. 

 

 

 

 Kortelių žaidimai. Spalva ir forma. Jūratė Briskmanienė, Asta Manelienė. Šviesa, 2010

 Skiriama pažinimo, komunikavimo ir socialinei kompetencijoms ugdyti. Žaidimas  supažindina su spalvomis, formų sąvokomis. Žaidimai vaikus skatina skirti ir įvardinti spalvas, tyrinėti formas, nusakyti formų požymius, lavina pastabumą, loginį mąstymą, plečia žodyną.

Dėžutėje yra 119 paveikslėlių ir užrašų kortelių, 7 žaidimų aprašymai.

 

 
 

Kas gerai ir kas blogai. Dalia Nekliudova, Olga Falajeva. Šviesa, 2009

Skiriama vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, pažinimo ir komunikacijoms ugdyti. Žaisdamas vaikas reiškia savo nuomonę, mėgina įvertinti elgesį, kaupia socialinę patirtį, plečia žodyną, pažįsta ir naudoja simbolius, lavinasi loginį mąstymą, dėmesį. Žaidimas skatina vaiko ir suaugusiojo bendravimą ir savarankišką vaiko veiklą.

 

 

 Mano jausmai. Dalia Nekliudova, Olga falejeva. Šviesa, 2010

 Skiriama vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, pažinimo ir komunikacijoms ugdyti. Žaisdamas vaikas ugdosi gebėjimą atpažinti jausmus pagal veido išraišką, kaupia emocinę patirtį, reiškia savo nuomonę, plečia žodyną, pažįsta ir naudoja simbolius, lavinasi loginį mąstymą, dėmesį.

Dėžutėje yra 28 paveikslėlių ir simbolių kortelės, žaidimo aprašymas. 

 

 Sveikas maistas.Dalia Nekliudova, Olga falejeva. Šviesa, 2010

 Skiriama vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, pažinimo ir komunikacijoms ugdyti. Žaisdamas vaikas sužino apie sveikatai naudingus ir žalingus ar beverčius maisto produktus, ugdosi sveikatos saugojimo gebėjimą, reiškia savo nuomonę, ugdosi gebėjimą grupuoti ir apibendrinti, plečia žodyną, lavinasi loginį mąstymą, dėmesį.

Dėžutėje yra 26 paveikslėlių kortelės ir žaidimo aprašymas. 

 

Vaiko teisės ir pareigos. Asta Gaižutienė,. Šviesa, 2012 

Skiriama vaiko socialinei kompetencijai ugdyti. Ji parengta remiantis tarptautine Vaiko teisių konvencija. Priemonė supažindina vaiką su pagrindinėmis jo teisėmis ir primena jo amžių atitinkančias pareigas. Vaikas  mokosi deramo, pagarbaus elgesio su bendraamžiais, tėvais ir kitais suaugusiais, sužino,  kokiais atvejais gali ir privalo kreiptis pagalbos, įsidėmi, kas jam yra galima ir kas yra draudžiama, sužino, nuo ko jį turi saugoti suaugusieji. 

Aplanke yra 24 teisių ir pareigų kortelės.

 

                               

Skaičiai, figūros, ženklai. Sudarė L. Barzdonytė-Morkevičienė. Šviesa, 2008

Matematikos priemonių rinkinys, skiriamas priešmokyklinukams ir pirmokams. Patogi demonstravimo priemonė. Rinkinį sudaro 23 skaitmenų, 10 matematinių ženklų, 12 geometrinių figūrų kortelių, 10 kortelių su skrituliukais nuo 1 iki 10 ir 24 skaičių bei geometrinių figūrų pavadinimų kortelės. Kortelių formatas – 14 x14 cm ir 14 x7 cm. Jos sudėtos dėžutėje.

 

 

Skaičiai. Violeta Pužienė. Šviesa, 2012

 

Skiriama vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, pažinimo ir komunikavimo kompetencijoms ugdyti. Vaikas žaisdamas susipažįsta su skaičiais, nustato daiktų kiekį, suvokia daiktų ryšį, atpažįsta grafinį žodžių vaizdą, plečia žodyną, formuojasi matematinius vaizdinius, lavinasi skaičiavimo įgūdžius, kaupia socialinę patirtį.

 

 

Raidės. Violeta Pužienė. Šviesa, 2012

Skiriama vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, pažinimo ir komunikavimo kompetencijoms ugdyti. Vaikas žaisdamas susipažįsta su raidėmis ir garsais, suvokia raidės ir garso ryšį, atpažįsta grafinį žodžių vaizdą, rengiasi skaitymo mokymuisi, plečia žodyną, lavinasi regimąjį suvokimą, lavinasi foneminę klausą, kaupia socialinę patirtį.

Dėžutėje yra 90 kortelių su paveikslėliais, raidėmis ir žodžiais, 7 žaidimų aprašymai. 

 

 

Paveikslėliai, raidės, žodžiai. Violeta Gliaudelienė . Šviesa, 2009

Ugdomoji priemonė supažindina vaikus su lietuvių kalbos abėcėlės raidėmis, skatina įvardyti daiktus, įsiklausyti į pirmą žodžio garsą, įsiminti pirmą žodžio raidę. Ugdomoji priemonė lavina vaikų atmintį, dėmesį, foneminę klausą, tarimo įgūdžius

 

Augu ir keičiuosi. dalia Nekliudova. Šviesa, 2009

Ugdomasis žaidimas, skiriamas 4-5 metų amžiaus vaikų socialinei, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažinimo kompetencijoms ugdyti. Žaisdamas vaikas suvokia žmogaus ir veiklos ryšį, aptaria daiktų paskirtį, kaupia socialinę patirtį, plečia žodyną, lavinasi loginį mąstymą, dėmesį.

Žaidimą sudaro 20 kietų paveikslėlių kortelių.

 

 

Daiktų ryšys.  Dalia Nekliudova. Šviesa, 2009

Žaidimas  skiriamas 5-6 metų vaikams socialinei, sveikatos saugojimo, komunikavimo ir pažinimo kompetencijoms ugdyti. Žaisdamas vaikas plečia žinias apie daiktų paskirtį, suvokia daiktų ryšį, kaupia socialinę patirtį, plečia žodyną, lavinasi loginį mąstymą, dėmesį.

Žaidimą sudaro 54 kietos paveikslėlių kortelės.

  

Garsų mokymas: Taisyklingai tariu S, Z, C, Dz. J. Repšienė . Tabula rasa, 2008

Skirta vaikams, turintiems S, Z, C, DZ garsų tarimo sutrikimų. Leidinyje gausu kalbinės medžiagos, kuri padės vaikams greičiau įtvirtinti išmoktus garsus žodžiuose, sakiniuose, eilėraščiuose, praturtins žodyną, mokys kalbėti rišliai ir sklandžiai.

 

Taisykligai tariu R-R'. Jolanta Repšienė,2010. www.ziburelis.lt

Serijos „Garsų mokymas“ tęsinys, skirtas darbui su vaikais, turinčiais garsų tarimo sutrikimų. Pateikta medžiaga padės vaikams greičiau įtvirtinti išmoktus garsus žodžiuose, sakiniuose, eilėraščiuose, praturtins jų žodyną, mokys rišliai, sklandžiai kalbėti.

 

Lietuvių pasaka. Gudri mergina. Presvika, 2009

Puikiai iliustruota pasaka skiriama besimokantiems skaityti. Knygelės tekstas atspausdintas didžiosiomis raidėmis, žodžiai – skiemenimis.

 

Lietuvių pasaka. Gulbė karaliaus pati. Presvika, 2009

Puikiai iliustruota pasaka skiriama besimokantiems skaityti. Knygelės tekstas atspausdintas didžiosiomis raidėmis.

 

Timas kviečia pažaisti. Knyga su magnetukais. Presvika, 2009

Skirta ugdyti rišliąjai kalbai, plėsti žodyną, kurti pasakojimą. Skaitant tekstą ir atliekant užduotėles, skatinamas kalbinis bendravimas..

 

Rūta ir Lukas.  Aš jau skaitau. Asta Kisielienė, Rima Virketienė. Tyto Alba, 2012

Ši serijos "Aš jau skaitau" knygelė skirta vaikams, kurie jau pažįsta raides ir nori išmokti skaityti. Knygelėje lengvai skaitomos trumpos istorijos. Visi žodžiai trumpi (ne ilgesni nei keturių raidžių), atvirų skiemenų, sakiniai - elementarūs. Knygelė turėtų sudominti vaikus ir visus, kas jiems padeda mokytis.

   
  
  
  
  
   
Į viršų Left Alt+z Enter
Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras
Viršuliškių g. 103, LT-05115 Vilnius, tel. (8~5) 242 64 03, faks. (8~5) 242 64 03, el. paštas: info@sppc.lt 
Sprendimas: Idamas